2019年7月7日星期日

老夫子港式餐廳

7/7/2019 12:30
老夫子港式餐廳

今日黎到九展做野,中午放飯發現呢間主題餐廳幾得意。老夫子主題,環境非常有趣,周圍都係老夫子主題角色,連枱櫈都有特別製作。

餐廳主打港式美食,同事叫左燒味飯,看似唔錯。我就叫左一碗麵,另加一啲小食大家Share。





柱候牛筋腩麵 $58
套餐跟醃青瓜。牛筋腩麵 非常大碗,超多牛腩,牛筋腩都燘得好入味,非常腍滑。幼麵都相當爽口彈牙,非常不錯。值得一提就係奶茶真係唔錯,原來是用金茶王茶底,今日實在太熱,叫左凍奶茶,味道都茶香味非常濃,相信熱奶茶會更好味。


泰式拼盆 $88
非常澎湃,有四大款菜式,豬頸肉有好香嘅香茅味,燒得好透,邊位微脆,非常惹味。泰式魚飯味道好香,春卷香脆唔油膩,札肉味道不錯。


熱浪芝麻雞翼 $48
四大隻雞翼炸得香脆,外皮脆卜卜,仲有芝麻辣粉,帶微辣好開胃,雞翼仲好Juicy,非常好味。


港式主題餐廳裝修有趣,食物味道都相當不錯,經過附近的話值得一試。

沒有留言:

發佈留言