2019年8月9日星期五

bong pro-dry aging

bong pro-dry aging@紅磡
9/8/2019 12:00

小B暑假最後一日,放一日假陪佢。適逢下星期牛一,可以預早食好嘢慶祝。間中都會搭車落黃埔行下,必經紅磡碼頭,近年喺後面開左間五星級酒店。落左巴士經扶手電梯上就係酒店平台,全海景超正。今日老細安排左一 餐"Fine Lunch",原來正正係平台上呢間bong。餐廳非常有格調,室內仍見到180度無敵海景,老細呢個安排不錯喎。

選擇$300位嘅午餐,內容非常豐富。先黎一客餐包,微熱嘅包包外皮好脆,中間鬆軟,原來仲有莓乾,加上牛油更加香口。
Sweet Pumpkin Cream Soup
南瓜濃湯口感非常細緻幼滑,南瓜香甜,仲有一小角吸收晒湯汁嘅麵包。

Green Salad with Orange
簡單幾款沙津醬配香橙,清爽開胃。

非常講究有六大款鹽、醬料,自行配搭。

Dry-aged Sirloin Steak (150g)
主菜係呢間餐廳嘅招牌菜韓式熟成牛。賣相非常好睇,牛扒烤紋靚靚的,剛好五成熟,中間仲呈現粉粉紅色。牛肉味道相當濃,嫩滑多汁,即使唔落任何調味已經好好食。貧吃嘅人當然唔客氣試盡六款調味料,個人最愛粉紅色嘅岩咸,牛排多一份咸鮮味。配菜仲有蘆荀,茄子、番茄等,略加醬調味,都相當唔錯。

Tomato Pasta
最簡單小碟番茄醬意粉,意粉口感不錯,番茄醬汁酸甜入味,不得不提上面幾片芝士來得正好。

Mango Sorbet
切切實實係芒果嘅味道,口感綿密。

Raspberry Chocolate
特濃朱古力配酸甜紅莓,好想食多一舊。

Cappuccino,Latte
非常欣賞Cap嘅奶泡打得非常鬆,咖啡本身亦好香,質素非常高的一杯咖啡。

從之前嘅二人世界到今日嘅三人行,帶住小B都可以一齊享用好味嘅午餐,餐廳有齊BB櫈、兒童餐具,真係非常方便。呢間係相當悠閒嘅午餐,食物高質,值得慢慢享受。大時大節豪一次吧。

沒有留言:

發佈留言