2011年5月22日星期日

ドロロ春卷配矛盾菠蘿包

廣州點心皇@佐敦
22/5/2011 16:00

佐敦係由尖咀去旺角,一直都會miss左嘅一站。唔行過黎都唔知,原來呢頭咁多好野食。
今次托團購網福,平價試食新開張嘅廣州點心皇。

自從米記選中幾間平民點心專門店上榜後,越來越多新店開張。你話啲正宗酒樓點算?!
今次優惠﹕$24有3個點心連2位茶芥
叫左芋絲炸春卷、淡水鮮蝦餃皇、蟹皇蒸燒賣,另加奶黃菠蘿包 ($18)
芋絲炸春卷個皮係唔錯,幾薄脆。嗯,無錯,唔錯嘅係啲皮ONLY,個餡呢...
可能係我條脷有問題掛,我只食到啲硬硬地,似肉碎嘅物體,零芋頭味。芋絲嘅存在感仲衰過ドロロ(即係Keroro軍曹隊中最唔起眼果隻藍色野Dororo)
點奶黃菠蘿包一切都係機緣巧合。一坐低就有個有90%揸fit人氣質嘅叔叔,親切咁逐枱推銷,新鮮菠蘿包重新上架。講到好似好難得咁,就衝左去點一客黎試。

食落同普通菠蘿包冇分別,菠蘿皮唔錯,內裡係奶黃餡。咬多兩啖先發覺原來係有!菠!蘿!嘅! 同早幾日小儀金剛喺電視介紹過,都係佐敦嘅「真係菠蘿包」有幾分似。但係,奶黃餡就好似鬍子爸爸泡芙嘅吉士醬加熱版,加細細粒話酸唔酸嘅罐頭菠蘿,撈埋一齊好似有啲怪。唔甜唔酸,又冇菠蘿味,但奶黃又搶左菠蘿皮嘅香味。呢種咁矛盾嘅感覺,係唔能夠用筆墨黎形容。

總結一句,我寧願齋食冇餡嘅菠蘿包,感受鬆軟香脆嘅菠蘿皮算數。
借位讚下﹕再早多幾日,早餐食左個隔夜嘅泰昌餅店菠蘿包,仲好食。(PS. 隔夜係因為阿媽早一日買,我第二朝當早餐食,唔關泰昌事)


公道啲,其實我幾鍾意個燒賣同蝦餃皇,最傳統嘅點心係做得唔錯。
燒賣係香,係勁香冬菇味,餡料亦十足。絕對有意encore。
蝦餃皮夠薄,包住幾大隻蝦,調味唔錯,蝦味再濃則滿分。

最後埋單補番$18,總數四十零蚊。兩個人食當為一個下午茶,仲好過去茶記食個西多茶餐。個人意見,相信只要避走ドロロ春卷同矛盾菠蘿包,重點叫傳統類蒸煮點心,呢間野確係可有作為,值得俾錢。再讚多下,果度裝修環境唔錯,兩個人去,都唔介意安排四人闊落大梳化卡位俾我地,梳乎!

沒有留言:

發佈留言